Jak v Google Analytics najít již vytvořený měřicí kód

Obtížnost 0: Jasné jak facka ~ 2 minuty čtení ~ 1 minuta práce ~ + videonávod

Tak jsem si vytvořila ten kód pro měření návštěvnosti, ale než jsem ho stihla vložit na web, někam se mi ztratil 🙁 Mám ho vytvořit znovu, nebo ho tam někde najdu? Kde?

Neboj, nikam nezmizel 😉 Hned ti ukážu, jak ho najít. Bude to hračka 😉

Návod jak znovu získat měřicí kód Google Analytics

  1. Přejdi do služby Google Analytics (tj. otevři si analytics.google.com, klikni na Přihlásit se a pokud bude potřeba, přihlas se ke svému Google účtu).

    Google Analytics přihlášení
    Vstupní obrazovka Google Analytics (dvojku na obrázku můžeš ignorovat, koukej na  šipky 😉 )
  2. V Google Analytics sjeď úplně dolů v levém sloupci (možná bude stačit jen očima) a klikni na položku Správce, nebo na ozubené kolečko.

    Google Analytics - Správce
    Přejít do administrace GA účtů
  3. Vyber účet (A) a službu (B), ke kterým chceš získat měřicí kód. Pokud ho máš vytvořený jen pro jeden web, budeš mít už obojí předem vybrané.
    Google Analytics - vybrat účet
    Výběr účtu a služby v administraci Google Analytics

    Jinak bys klikla na malou trojúhelníkovou šipku vpravo u názvu účtu / služby a vybrala si odpovídající z roletky, která se rozbalí.

    Google Analytics - zvolit účet
    Roletka pro výběr účtu
  4. Pod názvem vybrané služby klikni na Údaje o měření.Google Analytics - Údaje o měření
  5. Z nabídky, která se ti rozbalí, vyber Měřicí kód.Google Analytics měřicí kód
  6. Zobrazí se ti karta s měřicím kódem, který už pak vložíš na svůj web podle dalšího návodu. Než na něj přejdeš, pochval se, jak se ti to povedlo 😉Měřicí kód Google Analytics

Videonávod Jak v Google Analytics najít již vytvořený měřicí kód

Pro větší názornost ještě video…

Navazující návody Google Analytics

A pokud jsi naopak zjistila, že měřicí kód vlastně ještě nemáš vytvořený, přejdi na návod:

Google Analytics pro začátečníky

Získat měřicí kód a vložit ho na web nestačí. To nejdůležitější je pak z přehledů v GA umět vyčíst, jak se návštěvníci po něm pohybují, odkud přicházejí a kde se ztrácí, co je opravdu zajímá a co naopak projdou bez povšimnutí atd.

To vše se můžeš naučit v online kurzu Google Analytics pro začátečníky → → → zjistit víc o kurzu.

Aktualizováno

Co na to říkáš?

Autor: Petra Vymětalová

Petra je internetová průvodkyně technikáliemi pro počítačové blondýny. Obzvlášť miluje Wordpress, se kterým pracuje už od roku 2010. Víc se o ní dočtete na jejím blogu www.petravymetalova.cz.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *